Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Hρθε η ωρα για την συνεντευξη της Αννας Χατζησοφια

Τοσα χρονια ειχατε μια υπεροχη συνεργασια με τον Χαρη Ρωμα, γιατι εληξε;

Γιατι και τα καλυτερα τελειωνουν καποτε. Εγω με το Χαρη, μιλαμε κανονικα.

Ακουγεται οτι τη νεα χρονια θα εισαι στον antenna,Αληθευει, τι ειδους ειναι η σειρα και ποτε θα βγει; 

Πιθανων θα βγει τον Ιανουαριο, λογο οικονομικης κρησης. Ειναι ερωτικη και αστυνομικη μαζι.

Σας εχουμε δει ελαχιστες φορες να βγαινετε μπροστα απο τις καμερες. Θα το κανατε επαγγελματικα;

Θα το ξανα εκανα με μεγαλη μου χαρα.

Εχετε μετανιωσει για κατι που εχετε κανει στην τηλειραση;

Οχι δεν εχω μετανιωσει για τιποτα.

Πως σχολιαζετε που τα καναλια προτιμουν ξενες σειρες, απο ελληνικες;

Το θεωρω φυσιολογικο λογο της οικονομικης κρισης.

Ποιο πολυ σας αρεσε η Λολα που κανατε διασκευη σεναριου ή οι αλλες σειρες;

Η Λολα μου αρεσε πολυ σαν εμπειρια και σαν αποτελεσμα, αλλα προτιμω τις δικες μου σειρες.

Ποια ειναι η σειρα που λατρεψατε φετος;

Απο ελληνικες το 4 και απο ξενες το Dexter

Ευχαριστουμε πολυ την Αννα Χατζησοφια για τη συνεντευξη ,που μας παραχωρησε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου